Vliegtickets.nl reviews, ervaringen en beoordelingen
Vliegtickets.nl ervaringen
Op deze site kun je reacties lezen van mensen die hun Vliegtickets.nl ervaringen graag delen. Heb je zelf gebruik gemaakt van de ticketaanbieder Vliegtickets.nl, dan kan je jouw Vliegtickets.nl ervaringen delen door een review te plaatsen. Bekijk de beoordelingen en maak een verstandige keuze wanneer je een aankoop gaat doen.
Over Vliegtickets.nl
Vliegtickets.nl is binnen Nederland een van de grootste aanbieders van vliegtickets en verwante diensten. Waar je reis ook heen gaat, Vliegtickets.nl heeft het aanbod om je te laten reizen waar je ook maar heen wilt.
Waarom Vliegtickets.nl
Het grote voordeel van Vliegtickets.nl is dat niet alleen standaardprijzen worden getoond. Je krijgt namelijk ook speciaal onderhandelde prijzen en prijzen van low cost vliegtuigmaatschappijen. Vliegtickets.nl heeft een IATA gekwalificeerd Contact Center. Daarmee ben je verzekerd van goede hulp bij het online of telefonisch reserveren van tickets. Ook is deze vliegticketaanbieder aangesloten bij verschillende betrouwbare organisaties zoals de ANNVR, SGR, IATA en Thuiswinkel Waarborg. Dit geeft vertrouwen en zekerheid bij het online boeken en reserveren van vliegtickets. In 2009 is Vliegtickets.nl door de Thuiswinkel Organisatie uitgeroepen tot beste online aanbieder van vliegtickets. Via de website van Vliegtickets.nl kun je betalen via creditcard en internet bankieren. Wanneer er haast geboden is dan is er, afhankelijk van de vliegtuigmaatschappij, mogelijkheid tot een spoedoverboeking of contante betaling via een GWK Travelex kantoor. Naast vliegtickets biedt Vliegtickets.nl ook andere producten en diensten aan. Wil je een hotelovernachting boeken, een auto huren voor op je bestemming of een annuleringsverzekering, reisverzekering of vliegticketverzekering afluiten? Dan heeft Vliegtickets.nl een breed aanbod met scherpe prijzen.
Vliegtickets.nl ervaringen en klachten
Heb jij Vliegticket.nl ervaringen of juist Vliegticket.nl klachten en wil je deze delen? Schrijf dan je Vliegticket.nl ervaringen op in een review en geef Vliegtickets.nl een beoordeling.
Ons team van experts heeft Vliegtickets.nl geverifieerd op een aantal punten.
De webshop van Vliegtickets.nl bestaat al jaren en staat bekend als een betrouwbare speler in de markt.
Vliegtickets.nl is al vanaf hun oprichting ingeschreven bij de kamer van koophandel en hun website is beveiligd door middel van een SSL certificaat (groene slotje).
Alle grote betaalmethodes van Nederland zijn beschikbaar op deze webshop.
Vliegtickets.nl is een Nederlands bedrijf en is al een lange tijd actief op het internet.
Dit heeft ze een goede reputatie opgeleverd.
Binnen ons platform kan ook jij een review achterlaten om zo andere consumenten te helpen een goede keus te maken bij hun aankopen op het internet.
Het is verstandig de website van Vliegtickets.nl te bekijken voor actuele openingstijden.
Daar vind je uiteraard ook het uitgebreide assortiment van Vliegtickets.nl.
I have been trying to make contact for a week now. But have no response at all from anyone. I have paid in full for my two tickets and extra costs to change the date - but when I checked online my tickets were cancelled. I do not know what to do now as it was a lot of money.
Voor goed kope vluchten ergens heen is vliegticket.nl een handige site maar hun klanten service is 0.0 ik had een vakantie naar Amerika geboekt toen ik daar zat wou ik mijn terug reis datum aan passen omdat ik door omstandig heden niet meer om mijn oorspronkelijke datum kon gaan. United airlines gaf aan dat ik mijn ticket moest veranderen bij vlieg tickets.nl maar op hun site ging dat niet en ze reageeren niet op hun mail account, ook reageeren ze niet op welke vorm van telefonisch contact dan ook. Zwaar teleur gesteld in deze manier van doen.
Meer dan 2 weken geleden heb ik contact gehad met iemand van de organisatie. Over het bijgeboekte bagage. Er werd mij verteld dat hij het probleem ook niet kon oplossen maar iemand anders zou mij verder helpen maar Tot op heden is dat nog steeds niet gebeurt. Het probleem is dat ik bovenop de bagage wat we van de vliegmaatschappij hebben nog extra 30 kg heb bijgeboekt. Op de e-ticket klopt het ook. Alleen Pegasus airlines zegt dat het niet klopt en dat ik maar 10 kg heb gekocht van Vliegtickets. Ik wil hier opheldering over, of eenpersoonlijke e-mail en geen geautomatiseerde e-mail. Ze blijven het negeren. Ik ben bang dat ik opgelicht ben en 80 euro voor 10 kilo betaald heb.
Omdat de vliegtuigmaatschappij mijn vlucht heeft geannuleerd heb ik nieuwe tickets moeten kopen. Vliegticket.nl heeft niets van zich laten horen. Geen mail maar na telefonisch contact wel beloofd om de vlucht om te zetten naar een andere maatschappij voor dezelfde dag van vertrek. Ik heb niets meer gehoord. Niets per mail en dus ook geen tickets.
Belofte niet nagekomen en ze zijn onbereikbaar. Ik heb zelf meerdere mails gestuurd maar nog steeds geen reactie gehad.
Vliegtickets.nl nooooooit meer!
Voor Covid ticket besteld naar Amerika helaas konden we de USA niet in. Geen geld terug maar een zo genaamde voucher. We proberen nu al weken zo niet maanden in contact te komen met vliegtickets. Echter op welke wijze we het op proberen er komt geen enkele reactie. Koop geen tickets bij dit bedrijf het zijn dieven. Ongelooflijk dat ze nog mogen verkopen.
De annuleerings mail beloofde ook resitutie. Mails worden niet beantwoord de klantenservice lijn is gesloten, klachten via klachten kompas ook geen antwoord. Vliegtickrets is onbereikbaar en dat geld ook voor hen holding company OTRAVO.
07 augustus 2021 en geen restitutie.
Zeer slechte dienst, gebruik NIET Vliegtickets of aangesloten bedrijven van OTRAVO.
Vliegtickets voldoet niet aan de Europese Wetgeving dat een restitutie binnen 7 dagen uitgekeerd word.
Zij verwijsen Naar Garuda Indonesie dat blijkbaar het geld niet aan hen is overgmaakt.
Beide Vliegtickets en Garuda Indonesie vallen onder de Europese Wetgeving dat na annulering van een vlucht het geld teruggestort moet worden op de klant zijn rekening.
Klanten service bel lijn van Vliegtickets en de Holding Company OTRAVO zijn gesloten.
OTRAVO antwoordgeen mails, Vliegtickets heel zelden.
Raad iederen af gebruik te maken van Vliegtickets en de andere aangesloten bedrijven van OTRAVO want als er iets fout gaat zijn zij niet te vinden.
In november 2019 een reis voor 8 personen naar Mallorca geboekt via Vliegtickets.nl. We zouden vliegen met Lauda (is Ryanair)., Netto prijs € 1.997,00 exclusief € 29,00 Boekingskosten en € 14,99 volledig servicepakket. Kreeg van Ryanair een bevestiging dat geboekt en betaald was.. € 1.862,00.
Verschil van bijna € 180,00 inclusief dus de betaalde Boekingskosten en Servicepakket, . Na verschillende mails kreeg uiteindelijk een heel lulverhaal maar kwam er achter dat Vliegtickets.nl gewoon extra geld bij de bagage opdrukt . Dat was 1ste teleurstelling maar goed, geboekt is geboekt.
Toen kregen we in maart bericht van Ryanair dat de reis gecanceld werd door Corana.
Van Vliegtickets.nl toen geen enkele reactie, Na maanden kreeg we uiteindelijk bericht dat zij er niet aan konden doen ne zodra het geld bij hen binnen zou komen, het terug betaald zou worden. Verschillende keren gevraagd of zij daar achteraan zouden gaan werd niet beantwoord. Zelf maar met Ryanair aan de gang. Uiteindelijk las ik een artikel dat er een “refundâ€Â aangevraagd diende te worden indien er bij een “tussenpersoonâ€Â geboekt was. Uiteindelijk kreeg ik van hen bericht dat er half juli terug betaald worden zou. Maar al wat er niet kwam, het geld van Vliegtickets.nl
Nadat ik in augustus maar eens dreigde juridische stappen te overwegen kreeg ik plotseling een bericht van Vleigticket.nl dat de financiële afdeling “onlangsâ€Â het bericht had ontvangen.
Uiteindelijk had ik op 24 september m’n geld weer terug maar wel minus de Boekingskosten en het Volledig Servicepakket. Boekingskosten kan ik me dan nog een keer iets bij voorstellen maar ook het Servicepakket willen ze niet terug betalen terwijl ze qua Service helemaal niets hebben gedaan.
Mijn advies. Boek gewoon rechtstreeks bij een maatschappij, dit scheelt al in de boekingskosten en geen opslag voor bagage. Een goede leer voor de volgende keer, voor mij nooit geen Vliegtickets.nl meer.
Vliegtickets.nl verkoopt tickets voor vluchten die niet bestaan. Laten je vervolgens ter plekke zitten. Zijn onbereikbaar. Vergoeden niets van de torenhoge kosten om toch terug te kunnen komen.
Dramatische ervaring met vliegtickets.nl. Retour Amsterdam Londen werd geannuleerd door British Airways in maart je. BA communiceerde vrij snel en duidelijk. Maar van vliegtickets. nl geen geld terug
Dramatische ervaring met vliegtickets.nl. Retour Amsterdam Londen werd geannuleerd door British Airways 3 personen. BA communiceerde vrij snel. Maar van vliegtickets.nl tegenstrijdige mail, geen geld terug geen voucher.
Vliegtickets.nl is een onbetrouwbaar bedrijf.
2 Tickets gekocht bij vliegtickets.nl, passagiers terwijl passagiers niet inde vliegtuig mochten, vliegtickets.nl is totaal onbereikbaar en schuilt achter corona cirisis terwijl zij zelf crisis veroorzaken.
Maar goed wij zijn geld verloren door deze oplichters bende.
Mijn advies koop bij de vliegmaatschappij dan weet je dat je service hebt.
Vermijd deze oplichters bende.
Reageren al bijna 4 maanden miet op mijn verzoek om mijn tixket te vergoeden d.m.v. geld of een vouxher. Nog nooit zo iets schandaligs meegemaakt. Hoe een bedrijf zo met zijn klantem omgaat. Gewoon niet te beschrijvem, zo slecht!
Door Corona Geannuleerde vluchten allemaal zelf moeten afhandelen. Helemaal niets van Vliegtickets.nl gehoord. Ik heb zelf contact gezocht met Vliegtickets.nl, maar zij hebben niets gedaan. Toegevoegde waarde van Vliegtickets.nl is wat mij betreft helemaal nul. Als ik dan toch alles zelf mag regelen dan boek ik voortaan wel rechtstreeks bij de luchtvaartmaatschappij.
Nu we weer een beetje gaan vliegen wel weer volop reclame maken. Dus ze leven kennelijk nog wel !
Onze reis is geannuleerd door corona. Natuurlijk snappen we dat. We hadden een verzekering Afgesloten die restitueert om welke reden dan ook. Maar 3 maanden na de annulering en 2 maanden na de toezegging te restitueren geeft men nog steeds aan dat er een achterstand van duizenden verzoeken ligt. Je kan mij niet wijsmaken dat het restitueren van een bedrag 3 maanden na dato nog steeds niet mogelijk is. Hier wordt welbewust niet uitgekeerd..
Vliegtickets geboekt. De reis gaat niet door ivm corona. Daar kan vliegtickets niets aan doen. Wat ze wel zouden kunnen doen is op zijn minst op 1 e-mail reageren. Al weken sturen we dagelijks een mail met het verzoek om ons geld terug te krijgen conform de geldende regels. Maar vliegtickets.nl geeft niet thuis. Mijn mening is dat dat behoort tot de categorie oplichters praktijken! We zullen nimmer meer zaken doen met dit “bedrijfâ€Â!
Zeer slechte ervaring met de reisorganisatie. Door corona is mijn vlucht geannuleerd. Dit is volledig overmacht en buiten hun schuld.
Door de situatie rondom corona lopen de dingen nu iets anders. De vliegmaatschappijen mogen, onder bepaalde voorwaarden, passagiers ter compensatie een voucher aanbieden. Echter, zoals de Europese Commissie heeft gesteld, behoudt de passagier het recht om een degelijke voucher te weigeren en een volledige restitutie te ontvangen.
Vliegtickets pakt de situatie niet goed op. Ik heb per mail contact opgenomen over de geannuleerde vlucht een een restitutie aangevraagd. Het reisbureau is niet ingegaan op mijn behoefte en heeft mij gewezen op een voucher. Ik heb in meerdere e-mails moeten uitleggen hiervan te willen afzien en recht te hebben een terugbetaling.
Desondanks heeft Vliegtickets voor mij een voucher aangevraagd bij de maatschappij.
Wanneer ik hen wijs op mijn rechten en hun fout willen zij deze niet (h)erkennen. Ze lijken zich te verschuilen achter onwetendheid en onprofessionaliteit.
Vliegtickets is hierin niet klantgericht en durft niet de spreekwoordelijke hand in eigen boezem te steken. Dit siert een bedrijf van deze omvang niet.
Al met al ben ik erg teleurgesteld. Bij voorkeur zou ik een boeking Vliegtickets.nl in de toekomst vermijden.
Wegens corona-crisis moesten wij onze reis wijzigen. Vooralsnog geen enkele reactie of oplossing van Vliegtickets.nl.Over 72 uur vertrekt onze vlucht naar Mexico! Wij zijn bang dat wij onze zuurverdiende spaarcenten die in de tickets zaten op ons buik kunnen schrijven.
Ik heb al gelezen dat ik niet de enige ben die onder valse beloftes gelokt is.
ik boek voorkeuze stoelen voor mijn reis naar curaçao en deze afspraak wordt 1 week na betaling teruggedraaid
ik kan nu de zelfde stoelen weer boeken voor 200€ meer.
Wat een streek zeg, en je belt klantenservice en die zeggen glashard dat ze er niets aan kunnen doen
De reviews lezende ben ik niet de enige met een slechte ervaring. Klacht ingediend, na reminden pas na dik een week respons. Om vervolgens alleen maar te verschuilen achter de voorwaarden. Wij werden gelokt met 96 euro en opeens in het acceptatie proces naar 134 euro verhoogd. Toch maar gedaan. Om vervolgens de volgende morgen wakker te worden met een annulering .. ?. Om vervolgens elders (uiteraard) duurder te moeten boeken. Want tickets zijn volatiel ...
Advies: niet betrouwbaar qua verwachtingen dus, gewoon rechtstreeks boeken.
Voor de 1ste keer geboekt bij Vliegtickets. Ach, een foutje moet kunnen.
Mijn vliegticket had nog geen 250 euro gekost. Door kleine foutje van mijn kant kreeg ik per email een betaal link van 190 euro. Dit moest betaald worden voor de wijziging.
Ik toon begrip voor de kosten van wijziging maar je vraagt toch niet 190 euro extra voor kleine aanpassing ! ! !
homepage beloofd veel maar als je hulp nodig hebt, zijn ze niet thuis. Wij zullen nooit, maar dan ook nooit meer gebruik maken van de Vliegtickets.nl. Tip voor degene die overweegt via Vliegtickets.nl te boeken: NIET doen! Het kost een hoop geld en ergernis en je komt nergens!
BOEK DIRECT VANUIT DE VLIEGMAATSCHAPPIJ KOM JE VEEL GOEDKOPER UIT EN KAN JE ZELF JE GEGEVENS WIJZIGEN ZONDER EXTRA KOSTEN
verschrikkelijk!
verschrikkelijk!! Krijg niemand aan de lijn echt al vaak gebeld!! Ik heb een achternaam met leestekens en deze is fout ingevoerd omdat jullie als vliegmaatschappij deze niet kennen. nog nooit meegemaakt maar dit was de eerste keer dat een website voor vliegtickets een umlaut niet accepteerde en zei (vul een geldige achternaam in). Gedaan dus.. maar deze is fout ingevoerd dus wil graag deze laten veranderen. En het is best dringend. Daarnaast krijg ik diegene die wel reageerde op mijn chat niet meer te pakken , ik heb gelijk gereageerd maar deze persoon is er gewoon mee gekapt en reageert niet meer (Rianne). verschrikkelijke ervaring. Ik mag hopen dat jullie mij toch wel nog verder willen helpen met mijn vraag aangezien deze nog steeds speelt!!
Advies: kijk eerst bij de luchtvaartmaatschappijen zelf wat de totale kosten daar zijn. Vliegtickets oogt in eerste instantie goedkoper voor een ticket maar rekent behoorlijk pittige boekingskosten die daar dan nog bovenop komen. Ik heb hierover gebeld Annulering bleek niet mogelijk en vliegtickets ziet het verder ook niet misleidend..
Als ik rechtstreeks bij Transavia geboekt had was ik een stuk goedkoper geweest. Verder vind ik de website van vliegtickets heel onoverzichtelijk, word je van het kastje naar de muur gestuurd als je vragen hebt tenzij je direct de klanten service belt à€ 1,00 per gesprek. Ik geloof niet dat ik nog een keer gebruik ga maken van de diensten van vliegtickets.
Anderhalve week geleden heb ik contact gehad met vliegtickets.nl om onze vlucht naar lombok om te boeken (dit ivm aardbevingen). Toen werd mij verteld dat er tot nu toe alleen een negatief reisadvies is t/m 31 aug en dat dan bekend werd of deze verlengd wordt. Het zou ons op dat moment dan ongeveer €500,- extra kosten om onze tickets om te boeken naar Bali, dit was met omboekingskosten incl. Vandaag belde ik nogmaals om te kijken wat de stand van zaken is. Ze vertelde mij toen dat het negatieve reisadvies verlengd is tot 31 oktober. Wat dus betekende dat ik geen omboekingskosten hoef te betalen. Toen ik zei dat ok dit wilde doen vertelde de dame mij dat dit dat €500,- zou kosten. (Huh!) ik vroeg hoe dit kon, toen zei ze dat het tariefverschil omhoog gegaan is, maar als ik kijk op hun site bieden ze deze vlucht aan voor €716,-. Wij hebben €730,- betaald voor onze tickets. Haar antwoord was, ja maar nu wil iedereen omboeken, dus hebben we minder tickets beschikbaar.... Ik was gewoon perplex!!!! Geen idee wat ik nu moet doen. Ik voel me echt belazerd!
wat een slechte klant onvriendelijk "buro"is dit
Pas op met het boeken van tickets bij vliegtickets.nl een van de bedrijven van Oltravo BV.
Wanneer je tickets bestelt en betaalt en die je vervolgens ook nog via de mail bevestigd krijgt denk je dat alles ok is. Echter als je gebruik wilt maken van je ticket om terug te vliegen en aan de incheckbalie wordt verteld dat je niet op de passagierslijst staat voor de terugvlucht word je aan je eigen lot overgelaten en mag je zelf nieuwe tickets kopen, een overnachting regelen en 1000 euro onnodige kosten maken. Vervolgens deelt vliegtickets.nl na weken wachten mede dat niet zij verantwoordelijk zijn maar de vliegmaatschappij en dat je hen maar aansprakelijk moet stellen. De afdeling Customer Care doet niets, verschuilt zich en komt geen enkele afspraak na. Je koopt dus een dienst die niet afgenomen kan worden en je kan naar je geld fluiten. De betreffende vliegmaatschappij Corendon waar naar verwezen wordt doet overigens precies het zelfde. Ook zij delen mede niet verantwoordelijk te zijn omdat zij de tickets hebben doorgezet naar een andere vliegmaatschappij. Veel succes met de afhandeling van de klacht met een maatschappij uit een niet Europees land werd nog even medegedeeld. De uitslag laat zich raden.
De slogan van vliegtickets.nl Transparant en Betrouwbaar
en bemiddeling bij klachten kan beter veranderd worden in Ondoorzichtig en Onbetrouwbaar, bemiddeling bij klachten doen wij niet aan dat komt dichter bij de waarheid.
Ze rekenen meer dan 800 euro aan verborgen kosten en reageren dan nergens meer op. Niet op de telefoon, niet op de mail, niet op de externe klachten sites. BLIJF BIJ ZE UIT DE BUURT
super slecht service of eigenlijk helemaal geen service. ik moest het nummer 0900 - 363 7010 voor informatie kost 1 euro per gesprek waarom niet 0900 – 9556 (€ 0,45 p/m)!!! was nog niet klaar met mijn vraag toch werd constant onderbroken op een onbeschofte manier de vrouw had totaal geen zin in overduidelijk. ik moest steeds herhalen wat ik moest zeggen wat mij betreft totaal onnodig is was puur om te treiteren. zeer onprofessioneel en daar boven op gaat zij ophangen. ik ben nog nooit zo erg behandeld.
zo laf om misbruik te maken van het feit dat de medewerker in call center zit ver van de KLANT jij dat ben ik.
Reis geboekt naar Manila via Londen. 3 uur stop-over; geen probleem. Totdat ik er (na boeken en afrekenen) achter kom dat ik in die tijd van Gatwick naar Heathrow moet; bagage ophalen, door de douane, transfer van een uur, opnieuw door de douane, bagage afgeven. Kan toch niet waar zijn ...
Even informeren bij vliegtickets.nl hoe dat precies zit.
NA RUIM EEN WEEK NOG STEEDS GEEN REACTIE
Ronduit schandalig. En dan druk ik mij nog netjes uit.
Personeel wilde reis niet annuleren. Dit hierom zelf gedaan. De annuleringskosten werden hierna wel door hen in rekening gebracht, ondanks de toezegging dat dit niet zou gebeuren.
Niet op vertrouwen wat het personeel aan de telefoon doorgeeft!!!!!!!
FAQ (Veelgestelde vragen)
Is Vliegtickets.nl een betrouwbaar bedrijf?
Er zijn 44 beoordelingen geplaatst over Vliegtickets.nl. Gemiddeld hebben zij als cijfer een 3,8 gekregen, waarbij 21% van de recensenten hebben aangegeven dat ze hier weer zouden kopen.
In welke sectoren is Vliegtickets.nl actief?
Vliegtickets.nl is vooral actief in de categorie vakantie & reizen en daarbinnen gespecialiseerd in de sector(en) vliegticket aanbieders.
Ik heb alle reviews goed gelezen. Wat nu?
Heeft u een positieve indruk gekregen door de Vliegtickets.nl reviews? Dan kunt u naar de website van Vliegtickets.nl gaan en uw bestelling plaatsen. Zo niet, zoek dan hier verder naar een ander bedrijf. We verzamelen reviews van alle grote bedrijven in Nederland en België.