Schipholtickets.nl reviews, ervaringen en beoordelingen
Schipholtickets.nl ervaringen.
Wil jij een ticket boeken via Schipholtickets.nl? Twijfel je een beetje of de website wel betrouwbaar is om hier je vliegtickets te boeken? Gelukkig kan je hier de ervaringen van reizigers lezen die al eerder hun vliegticket geboekt hebben via deze website. Aan de hand van hun ervaringen kan je zelf een mening over het bedrijf vormen. Heb jij laatst een vliegticket besteld op de website van Schiphol tickets? Wij horen graag jouw mening in een eerlijke review op onze site om zo andere weer verder te helpen.
Over Schipholtickets.nl
Schipholtickets.nl is een eerlijke online vergelijkingssite waarbij je vliegtickets van Amsterdam naar andere delen in de wereld kan vergelijken. Hierbij worden alle vliegtickets van verschillende vliegtuigmaatschappijen vergeleken naar jouw ultieme droombestemming. De betaling van je vliegticket regel je ook direct online met iDeal zodat je boeking meteen geregeld is. Naast het gemak waarmee vliegtickets worden geboekt kan je rekenen op klantvriendelijkheid. Regelmatig wordt de website dan ook uitgeroepen tot vergelijkssite van het jaar!
Voordelig je complete reis samenstellen.
Via Schipholtickets.nl kan je voordelig je reis samenstellen naar de leukste bestemmingen in Europa of de rest van de wereld. Je kan namelijk niet alleen online terecht voor het samenstellen van je vliegreis, maar ook voor het uitzoeken van je hotel en huurauto. Zo staat je huurauto al op je te wachten als je op de plaats van bestemming land. Dit alles kan je online regelen en betalen in de beveiligde omgeving van Schipholtickets.nl.
Entertainment boeken via Schipholtickets.nl
Ga je naar London en wil je hier de London Eye bezoeken? Sla de wachtrij over want met Schipholtickets.nl kan je werkelijk alles van te voren vastleggen. Zo regel je al online kaartjes voor de grootste activiteiten in de stad. Of regel je alvast een taxi als je aankomt op het vliegveld. Vanaf nu functioneer je als je eigen reisbureau en regel je alles online via de website van Schipholtickets.nl. Zelfs musea en andere activiteiten kunnen vastgelegd worden zodat iedereen van te voren op de hoogte is van je komst. Regel alles direct online bij het boeken van je vliegtickets of kom op een later moment terug om een evenement te boeken waar je graag heen wilt.
Schipholtickets.nl is geverifieerd door ons expert team.
De webshop Schipholtickets.nl bestaat al jaren en staat bekend als een betrouwbare partij om zaken mee te doen.
Daarnaast is Schipholtickets.nl lid van de kamer van koophandel en is hun website beveiligd met een SSL certificaat (groen slotje).
Dit SSL certificaat geeft aan dat het via de online betaalmethodes veilig is om te bestellen via Schipholtickets.nl.
Ze bieden de grootste betaalmethodes van Nederland aan op hun webshop.
Schipholtickets.nl is van origine een Nederlands bedrijf en is daarnaast al een lange tijd actief op het internet.
Hun reputatie is daarom ook erg goed.
Op onze website kan jij ook een review plaatsen om andere gebruikers te helpen een goede keus te maken bij hun aankopen.
Het is verstandig de website van Schipholtickets.nl te bekijken voor actuele openingstijden.
Daar vind je uiteraard ook het uitgebreide assortiment van Schipholtickets.nl.
Telefonisch goed bereikbaar, heel behulpzame en vriendelijke medewerkers. Reis gecanceld en binnen 48 uur geld terug gekregen
Probeer nu al 2 jaar het geld voor mijn ticket naar Stockholm terug te krijgen. De reactie is altijd hetzelfde wij kunnen niks! Je moet wachten. Onzin ze doen niks voor je!!! En als ze wat doen krijg je buitensporige kosten die je wel moet accepteren anders krijg je helemaal niks!!!! Nooit meer boeken
Niet vertrouwen die schipholtickets, ik bespaar je mijn ervaringen maar wees gewaarschuwd. Betaal dan maar een paar tientjes meer voor een menselijke behandeling elders.
ticket betaald nooit ontvangen
Boek NOOIT een vlucht bij Schipholtickets.nl !!! Ik ben honderden euro’s verloren door hen!
Mijn vlucht werd van datum vervroegd, maar NIEMANd bracht mij op de hoogte. Toen ik dit ontdekte en dit niet kon accepteren omdat ik niet kon vertrekken op die datum, werd ik absoluut niet geholpen, integendeel! Ik heb uren aan de telefoon gehangen met de klantenservice waar iedereen gebrekkig Engels spreekt! Er werd mij ook beloofd dat het geregeld ging worden, om dan later weer te horen dat ze NIETS konden doen, behalve mijn vlucht annuleren, en dan nog sevicekosten per geannuleerde vlucht aan te rekenen. Resultaat: hun fout kost mij nog geld. Ik heb in allerijl nog 4 vluchten bij een andere maatschappij geboekt inmiddels honderden euro's duurder zo vlak voor vertrek. Ik wacht nu op mijn terugbetaling die er hopelijk wel komtâ€Â¦ Loop vér weg van deze maatschappij!!!!
Probeer op alle manieren mijn geld terug te krijgen doordat de vlucht werd geannuleerd i.v.m. covid-19 word verwezen naar de luchtvaartmaatschappij maar die reageert met boekingskantoor moet het regelen en ze doen gewoon niks alleen maar cashen en niet terug betalen of actie ondernemen voor hun klanten.
Nooit meer schipholtickets .com voor mij.
WEES GEWAARSCHUWD!!!
... maar de rest is slecht!
Je weet pas hoe goed/slecht een reisbureau is als er stront aan de knikker is. Schipholtickets.com gaat schandalig om met hun klanten.
Probeer al sinds april mijn geld terug te krijgen waar ik recht op heb vanwege een door KLM geannuleerde vlucht.
-Onbereikbare klantenservice
-op e-mails wordt niet gereageerd
-al 5 maanden op mijn geld aan het wachten
Het heeft even geduurd maar uiteindelijk geld van de vlucht terug ontvangen van schipholtickets.
I bought some flight tickets for March 2020. I contacted them more than a week before departure to ask for options due to COVID-19. The only option is to send one ticket (no more allowed). I can't get hold of their customer service (no phone number or e-mail provided). I'm sure Air Canada has offered all agencies some kind of option (either money back or free re-booking). This is so unprofessional. What angers me is that the website is still online and running so it's not even like they're bankrupt or the site is down.
Ik probeer al 2 weken iedere dag meerdere malen te bellen met schipholtickets, maar helaas tot op heden heb ik niemand gesproken. Na tientallen minuten wachten wordt er daarna opgehangen. Ik heb al 4-5 x een mail gestuurd maar nee niemand heeft mij gebeld of gemaild. Zo’n slechte onbereikbaarheid en slechte service heb ik nog nooit gezien!
Koop hier a.u.b. geen tickets. Zij zijn totaal niet betrouwbaar. Klantenservice is gewoonweg niet te bereiken. Ze reageren nergens op...Wees gewaarschuwd
Boek nóóit met Schipholtickets. Wij dachten dat we met KLM zouden vliegen, dit blijkt een shared code vlucht te zijn en nu vliegen we met Etihad. Dat is in principe geen probleem, alleen zit er op de heenweg geen bagage bij. Die kunnen we wel bijboeken op het vliegveld via Etihad, voor 600/700$ per persoon. Belachelijk!
Schipholtickets weigert ons verder te helpen, reageren traag op mails, bellen heeft helemaal geen zin want je krijgt iemand uit Spanje aan de lijn die amper Engels kan.
Advies: betaal iets extra voor een betere en betrouwbare klantenservice.
Gelukkig was de klantenservice bereikbaar en behulpzaam toen mijn net aangekochte tickets geannuleerd en helaas ook al betaald waren. Maar hoe kan het dat ik naar het betaalscherm werd geleid terwijl de reservering blijkbaar nog niet bevestigd was door de vliegmaatschappij?
Maar nog erger vind ik dat het vier dagen duurde voordat het best wel grote bedrag weer op mijn rekening stond. Waarom niet dezelfde dag al weer terugstorten? De klant valt niets te verwijten en is in dit geval beslist geen koning.
I would definetly NOT reccomend this agency at all. I missed my flight due to a change on my itinerary I was not informed about at all. It has been 5 months and I hav enot received any reply about my complaint. Completely untrustworthy.
Niet bereikbaar, toegstuurde links werken niet. Verbinding wordt verbroken als je klantenservice belt. Tot slot: nog geen tickets ontvangen, 4 dagen voor vertrek.
<p>30/06/2019 reis geboekt. Prijs € 929,=. Afgerekend € 993,48.<br />Op vraag "wat heb ik toegevoegd". Geen reactie. Telefoon slecht verstaanbaar, op goed geluk 3 x toets 1 ingedrukt, vervolgens niet verstaanbaar. Op zoek naar e-mail adres: info@schipholtickets.nl tot 2x niet aangekomen. customerservice@schipholtickets.nl geen reactie.<br />Oplichters??</p>
Ticket geboekt via Schipholtickets. Twee koffers toegevoegd. Op de site staat niet aangegeven dat deze koffers alleen voor de heenvlucht zijn. Conclusie: twee koffers op de heenvlucht en voor de terugvlucht moeten we op de luchthaven bij boeken. Na telefonisch contact (met gebrekkig Engels sprekende medewerkers) zeggen ze alleen dat ze niets kunnen doen. Annuleren van een koffer is mogelijk, maar zonder geld terug te krijgen.
Mijn vlucht was geannuleerd en de vluchtmaatschappij gaf aan dat ik in aanmerking stond voor een volledige restitutie. Dit reisbureau zelf weigerde elke aanvraag voor een restitutie en heb tot vandaag nog mijn geld nog niet terug gekregen.
Wij zouden vliegen naar Nieuw Zeeland. Bij aankomst op Schiphol, kregen wij te horen dat onze vlucht gecanceld was door de in check balie en krijgen het advies op Thai Airways te bellen. Die beantwoordden de telefoon niet. Toen hebben wij Schipholtickets gebeld of ze ons konden helpen, wij kregen antwoord dat dit ze ons niet verder konden helpen.
Er was een andere stel met hetzelfde probleem als ons, maar die hadden geboekt bij Cheaptickets, de Lufthansa balie had gebeld voor hun en het lukte ze om te boeken op een andere vlucht. De Lufthansa medewerker heeft Schipholtickets nog een keer gebeld voor ons, en voorgelegd dat het andere stel hetzelfde probleem had als ons en dat Cheaptickets een oplossing had gezocht, dus want ging Schipholtickets nu doen voor ons? Omdat de lufthansa medewerker belde met Schipholtickets, was er nu plosteling wel een oplossing mogelijk! Knap waardeloos!
Vlucht geboekt en bevestiging ontvangen - enkele dagen later melding dat er een fout was in hun software waardoor de betaling niet zou doorgekomen zijn.
Geen excuses, doch slechts melding dat ze de boeking zelf hebben geannuleerd - compenseren niets en stellen duurdere tickets voor (zogenaamd voordeligste, maar vind meteen lagere prijzen bij andere aanbieders).
Onmogelijk iemand tel. te bereiken en op mail volgen wat verzinsels over voorwaarden die niet blijken te bestaan...
Besluit: amateurs, maken fouten en vragen dan dat de klant daarvoor extra zou betalen... best wegblijven
We zijn nog niet eens vertrokken en het loopt reeds fout:
- Ik vind een interessant traject via skyscanner dat door Schipholtickets wordt aangeboden, echter zonder bagage.
- Er is nergens de optie online om deze bagage bij te boeken dus bel ik hen op. Super! Zij kunnen namelijk wel manueel de bagage toevoegen en sturen je dan een betaallink op. Na een telefoongesprek van 30 minuten heb ik 10 maal bevestigd gekregen dat de bagage voor ALLE vluchten inclusief is door de toeslag die ik zal bijbetalen. Aangezien zij mij dit bevestigen besluit ik om met hen in zee te gaan, desondanks ze 40€ duurder zijn als andere boekingsmaatschappijen die moeilijker te bereiken zijn. Zo ben ik immers zeker van de baggage. Ze rekenen voor deze "service" ook nog eens 30€ administratiekosten.
- Ik krijg de boekingsbevestiging, maar merk op dat er geen melding is van de bagage. Nergens in het overzicht.
- Ik mail met de vraag om dit aan te passen alvorens te betalen.
- Ik krijg van twee verschillende medewerkers bevestiging dat dit normaal is, en dat dit na betaling wel op de e-tickets vermeld zal staan.
- Ik betaal en ontvang mijn e-tickets waar letterlijk op staat "ALLEEN HANDBAGAGE".
- Ik maak hier meteen melding van en er wordt mij verteld dat ze dit zonder problemen zullen aanpassen en ik nieuwe e-tickets zal ontvangen.
- Ik ontvang een mail: we kunnen dit niet meer aanpassen, je kan dit enkel nog aan de balie van de luchtvaartmaatschappij zelf bijbetalen en wij zullen het vervolgens vergoeden.
Schipholtickets maakt een enorme blunder (er was maar één reden dat ik telefonisch met hén boekte: ruimbagage), verspilt véél van mijn tijd (het resultaat is immers dat ik gewoon ook zelf online, goedkoper had kunnen boeken en bagage rechtstreeks bij de balie van de luchtvaartmaatschappij had kunnen regelen), stelt voor om mijn geld bij te houden (zijn zij een bank!? Mijn toeslag, die ze NIET aanbieden houden ze!?) en dat ik zelf alles regel!
Vermijd deze amateurs en regel zelf alles met de luchtvaartmaatschappij. Ik betaalde hier uiteindelijk voor een service die ik helemaal niet kreeg.
Na eerder bericht moet ik toch iets rechtzetten en positiefs schrijven.
1. Vanmorgen (op zondag) gebeld, vrij snel contact gekregen
2. de boeking zou er niet doorheen gegaan zijn maar ze gingen het opnieuw doen
3. Een half uur later ontvingen wij een bevestigingsmail tevens werkte de activerings link wel.
4 Nu net bevestiging gehad van de vlucht bij United.
5 Opgelucht na alle negatieve verhalen op internet
6 Bedankt voor de hulp
Wel waren wij ook heel blij met Visa te hebben betaald.
Beloofd wordt binnen een uur een bevestigingsmail te krijgen. Dat is niet gebeurd. Profiel aanmaken lukt ook niet. De link die je wordt toegestuurd om je profiel te activeren werkt ook niet.
Hierdoor krijg ik een onprettig gevoel en ben gaan googlen. Nu lees ik allerlei negatieve verhalen over schipholticket.com of nl.
Wij hebben al heel wat reizen geboekt via internet maar dit is de eerste keer met problemen.
Vandaag de maatschappij bellen, zal waarschijnlijk een lange wachttijd worden met wat ik zo heb gelezen. Gisteren al een mail gestuurd.
Jammer dat het op deze manier gaat. Mensen sparen voor hun vakantie en verheugen zich hierop. Dit geeft een enorme stress bij mensen. Wij zijn met een grote groep en je wilt graag gaan plannen etc. wat nu niet mogelijk is met alle gevolgen van dien.
Pas op voor deze internet ticketsverkoper.
Ze verkopen alleen tickets, adviseren niet.
Je kunt hier tegen veel extra kosten aanlopen, zonder hiervoor gewaarschuwd te zijn.
Onze reis geboekt van AMS-Londen-Kuala Lumpur-Bali en v.v.
Alles valt onder 1 ticket nummer en aangezien we slechts een overstaptijd hadden op Londen van 1h25 minuten hebben we eerst telefonisch overleg gehad met Tickets.com of dit wel haalbaar is voordat we deze tickets gingen kopen.
Geen probleem, want je kan van te voren online inchecken en de koffers worden helemaal doorgelabeld. Voor problemen zijn we ook altijd bereikbaar werd ons beloofd.
Vlucht vertrekt op maandagochtend, echter vanaf vrijdagmiddag is niemand meer bereikbaar tot maandagmorgen.
Zeer slecht.
Ten tweede konden we bij Malaysia Airlines helemaal niet met dit ticket online inchecken, omdat de vlucht van Ams naar Londen met de KLM was.
Je moet dus nog inchecken in Londen en dit kost enorm veel tijd en die heb je nu net niet.
Ten derde kunnen de koffers niet doorgelabeld worden, omdat je ook niet kan inchecken.
Conclusie : Onmogelijk om je aansluiting te halen en niemand bereikbaar. Mail gestuurd en nu 3 weken later nog geen antwoord. Slechte service, veel stress en begin van je vakantie is verziekt.
Vandaag door Kaya en Simone van Schipholtickets uitstekend te woord gestaan en een geweldige service gekregen. Er werd ruim de tijd voor je genomen en zeer correct te woord gestaan. Mijn complimenten hiervoor. Men mag trots zijn dat men medewerkenden in dienst heeft die deze competenties in hun mars hebben. Top!!
Op 20 december tickets gezocht, gevonden en gekocht voor schoonzoon uit Toronto, retour Amsterdam. Wel bevestiging in de mail maar na vier dagen geen E-tickets. Gebeld met klantenservice, inderdaad duurde wel even, maar wat wil je zo vlak voor Kerst. Had ik zelf mijn emailadres verkeerd ingevuld, fout hersteld en binnen 5 minuten de E-tickets ontvangen. Doorgestuurd naar schoonzoon, en op 26 december zat hij in het vliegtuig. Prima vlucht gehad en op 2 januari gaat hij weer terug. Kortom, dit is de 2e keer dat we hier tickets hebben gekocht en over beide keren zijn we dik tevreden!!!
12 uur na het boeken een melding krijgen dat de ticketprijs verhoogd is met 188 euro en als alternatief een reis aanbieden met 10 uur meer reistijd tegen dezelfde kosten. De bevestiging was al in huis...
Geen helpdesk, lange wachttijden en onbekend wanneer teruggebeld kan worden.
In de
bagage afspraken zijn niet duidelijk aangegeven.
Geboekt via Skyscanner en Schipholtickets.com
Er komen uiteindelijk allemaal kosten bij.
Klantenservice is slecht bereikbaar en willen vooral feen moeite doen om je te helpen
Wees gewaarschuwd. Niet boeken!!!
Wat een verschrikkelijke organisatie. Na uiteindelijk schipholtickets bereikt te hebben kreeg ik te horen dat alles handmatig ingevoerd moest worden in het systeem en ik daarom geen bevestiging kreeg. Inmiddels zijn we bijna 2 weken verder. Ik heb na ruim 1,5 week een reactie gehad van de klantenservice dat het een "vervelende situatie" was. Waarop ik gereageerd heb dat ik tot op heden nog steeds geen tickets heb ontvangen en die toch wil hebben nu. Maar hierop geen reactie. Over 10 dagen ga ik inmiddels naar Zuid-Afrika, zonder tickets, zonder bevestigingsmail. De Klantenservice neemt ook de telefoon niet op.
Je denkt dus 10 euro bespaard te hebben op tickets, maar dat krijg je terug in hoge kosten voor de meerdere telefoontjes die je moet maken om de tickets te ontvangen (mocht dat ooit nog gebeuren).
Met andere woorden: pure ellende.
FAQ (Veelgestelde vragen)
Is Schipholtickets.nl een betrouwbaar bedrijf?
Er zijn 41 beoordelingen geplaatst over Schipholtickets.nl. Gemiddeld hebben zij als cijfer een 3,9 gekregen, waarbij 23% van de recensenten hebben aangegeven dat ze hier weer zouden kopen.
In welke sectoren is Schipholtickets.nl actief?
Schipholtickets.nl is vooral actief in de categorie vakantie & reizen en daarbinnen gespecialiseerd in de sector(en) vliegticket aanbieders.
Ik heb alle reviews goed gelezen. Wat nu?
Heeft u een positieve indruk gekregen door de Schipholtickets.nl reviews? Dan kunt u naar de website van Schipholtickets.nl gaan en uw bestelling plaatsen. Zo niet, zoek dan hier verder naar een ander bedrijf. We verzamelen reviews van alle grote bedrijven in Nederland en België.