Blokker.nl reviews, ervaringen en beoordelingen
Reviews en Ervaringen Blokker.nl
Een nieuw zeil voor op de tafel nodig? De prullenbak is hoognodig aan vervanging toe? Wat je ook nodig hebt in huis, vrijwel alles is wel online te verkrijgen. Shop jij graag bij webwinkels en heb je op dit moment iets nodig voor in huis, dan kom je misschien terecht op de website van Blokker.nl. De kans is groot dat je weleens een van hun fysieke winkels hebt bekocht. De Blokker is in Nederland een bekende winkel. Maar hoe staat het met Blokker.nl? Is het een goed idee om daar spullen te bestellen? Verlenen ze online wel de juiste service? Moet je niet heel erg lang wachten voordat je de producten in huis hebt? Om antwoorden te vinden op deze vragen, kun je reviews van klanten raadplegen. Deze beoordelingen over Blokker.nl hebben wij voor je verzameld. Lees de recensies en beslis daarna of je wel of niet bij dit bedrijf wilt kopen.
Over Blokker.nl
Blokker is een echte huishoudspecialist. Op het gebied van het huishouden kan je waarschijnlijk niets bedenken of het is verkrijgbaar bij deze winkel. Door heel Nederland en België zijn veel fysieke winkels aanwezig. Blokker wil hun merk echter ook online groot op de kaart zetten als een betrouwbare shop. Winkelgemak voor de klant vindt dit bedrijf belangrijk. Ook staat een goede service hoog in het vaandel. Verder geeft Blokker.nl haar klanten de garantie van een voordelig geprijsd en compleet assortiment. Ze leveren veel A-merken tegen scherpe prijzen. Ook is er een eigen Blokker-lijn. Dit zijn producten van A-kwaliteit met een Blokker-prijs. Blokker bestaat al langer dan 100 jaar. In Nederland werken ze met meer dan 5000 medewerkers.
Waarom kiezen voor Blokker.nl
Wil je een huishoudelijk apparaat of slechts een spons aanschaffen, dan vind je dat gemakkelijk op de website van Blokker.nl. Je zoekt eenvoudig op de verschillende categorieën. Weet je dat je iets nodig hebt voor het ramen lappen, dan zoek je die categorie op. Vervolgens vind je alles wat je nodig zou kunnen hebben voor het wassen van je ramen. Hetzelfde geldt voor onder meer picknicken, strand, wassen en strijken of bijvoorbeeld afkoelen. Blokker.nl garandeert een snelle bezorging. Binnen 1 of 2 dagen heb je de bestelling in huis. Is het bestelbedrag 39,95 of hoger, dan vervallen de verzendkosten. Wil je op de hoogte blijven van acties en aanbiedingen, dan is het interessant om je in te schrijven op de nieuwsbrief. Ben je niet tevreden over een product, dan kun je dat binnen 30 dagen retourneren. Doe je dit bij een van de winkels van Blokker, dan is het helemaal gratis.
Is Blokker.nl betrouwbaar?
Er zullen niet veel mensen zijn die twijfelen aan de betrouwbaarheid van Blokker.nl. Van jongsaf aan komen we in aanraking met deze winkel die in vrijwel elke stad te vinden is. Bestel je bij de online shop, dan merk je ook al snel dat dit bedrijf te vertrouwen is. Ze hebben in 100 jaar natuurlijk ook reputatie opgebouwd en deze naam willen ze hoog houden. Je kunt bij de online shop veilig winkelen en betalen. Blokker.nl is voorzien van het waarborg thuiswinkel webshop. Is het nodig om contact te zoeken met een medewerker, dan kan dat online op verschillende manieren.
Klantenservice en klachten
Heb je een klacht dan kun je deze online melden bij Blokker.nl. In de praktijk werkt het soms het beste als je met je klacht naar een fysieke winkel gaat. De medewerkers proberen het probleem dan zo snel en goed mogelijk voor je op te lossen. Is dit voor jou niet handig, dan vind je op de site een telefoonnummer dat je kunt bellen in het geval van klachten. Heb je een vraag, een opmerking of wil je gewoon even iemand spreken, dan kan dat via de chat of de telefoon. Ook is het mogelijk om een mail te sturen.
Wil jij ook beoordelen?
Heb jij ervaring met Blokker.nl? En dan niet met een koopervaring bij de fysieke winkel van dit bedrijf, maar online? Hoe vond je het om een product te vinden dat je nodig had? Kostte dat niet veel moeite? Was de levering snel? Heb je contact opgenomen met de klantenservice? Kortom, vertel in jouw review hoe jij Blokker.nl beoordeelt. Met jouw recensie help je andere consumenten.
Het bedrijf Blokker.nl is geverifieerd door ons.
De webshop blokker.nl is al jaren een betrouwbare partij om te bestellen.
Blokker.nl is lid bij de KvK (kamer van koophandel) en hun website beschikt over een SSL certificaat (het groene slotje).
Dit slotje geeft aan dat het veilig is om te bestellen via de online betaalmethodes die ze aanbieden.
Blokker.nl maakt gebruik van de meest voorkomende betaalmogelijkheden in Nederland.
De reputatie van blokker.nl is positief te noemen.
Het Nederlandse bedrijf is namelijk ook al een lange tijd actief op het internet.
Je kunt zelf ook meehelpen andere gebruikers een goede keus te maken bij hun aankopen.
Dit kun je doen door een review achter te laten op deze pagina.
Bekijk zeker even de website van blokker.nl.
Dit geeft je een beter beeld van de webshop.
Daarnaast staat daar hun uitgebreide assortiment en natuurlijk de openingstijden van Blokker.nl.
Blokker staafmixerset BL-11302
Het kan verkeren. In maart vorig jaar een Blokker staafmixer gekocht. Deze bleek al heel snel defect. Teruggebracht naar de winkel. Onmiddellijk geruild met een zelfde, nieuwe mixer. Geen enkel probleem. Gaandeweg ontstaan er ook met deze staafmixer problemen. Ik gebruik hem niet zo veel en stel het terugbrengen uit. Omdat ik in de stad moest zijn neem ik hem in februari mee om te ruilen. Vriendelijk geholpne door het winkelpersoneel van de AABee winkel in Tilburg, maar er is een probleem. Ik heb ik heb alleen de bon van de eerste mixer en dat blijkt niet te helpen. Geen punt. Ik thuyis zoeken, maar jammer genoeg niet te vinden.\
Mailcontact met de klantenservice met de vraag hiervoor een oplossing aan te reiken. Dit leidt tot geen enkel resultaat. Bij herhaling steeds hetzelfde antwoord: zonder bon van deze staafmixer geen ruiling. In het kassasysteem is te zien wanneer ik de eerste mixer geruild heb, het gaat over een staafmixer van het eigen huismerk. Maar geen beweging. Heel jammer dat er geen enkel coulance mogelijk is. Ben daarin erg teleurgesteld. Op deze manier is een garantie van 2 jaar waardeloos.
Bij Blokker in Made frituurpan gekocht. Thuisgekomen bleek pan defect. Gelijk terug gereden ( 20 min), alleen bon op aanrecht laten liggen. Zelfde mevrouw aan kassa als 30 min daarvoor. Moest naar huis rijden om bon te halen ( 40 min heen en weer), anders geen goede pan. Wat een waardeloze zaak. Ga hier nooit meer naar toe!!!
Tijdens opzetten stellingkast blijkt een onderdeel niet te deugen (gaatjes ontbreken in ijzeren frame (staafje) waardoor tussensteun niet geplaatst kan worden). Hele kast staat verder... Blokker geeft aan dat ik enkel of €6 kan terugkrijgen, of de hele kast retour kan sturen.... Dat betekent dat ik én de kast uit elkaar moet halen, én een verpakking moet hebben die inmiddels kapot is én ik het hele pakket naar een PostNL punt moet brengen. Na een mail van mij met de vraag om een andere oplossing die minder buitenproportioneel is (bijvoorbeeld het ijzeren staafje terugsturen en dus ruilen voor een ander ijzeren staafje en dan het pakket waaruit het goede staafje komt als ondeugdelijk beschouwen) of een andere oplossing die voor beide partijen tevredenstellend is, meldt men mij opnieuw dat ik de kast of kan terugsturen of dat ik €6 terug kan krijgen. Geen enkele flexibiliteit dus. Erg jammer, want als ik deze hele kast terugstuur en een andere bestel dan heeft dat precies hetzelfde effect...... de klant dus buitenproportioneel belasten zodat deze het ondeugdelijke product niet terugstuurt. Eens maar nooit meer
Werk met fatsoenlijke partners geen oplichters dat na 1 dag failliet gaan.de klanten blijven de dupe ervan.
Tijdens opzetten stellingkast blijkt een onderdeel niet te deugen (gaatjes ontbreken in ijzeren frame (staafje) waardoor tussensteun niet geplaatst kan worden). Hele kast staat verder... Blokker geeft aan dat ik enkel of €6 kan terugkrijgen, of de hele kast retour kan sturen.... Dat betekent dat ik én de kast uit elkaar moet halen, én een verpakking moet hebben die inmiddels kapot is én ik het hele pakket naar een PostNL punt moet brengen. Na een mail van mij met de vraag om een andere oplossing die minder buitenproportioneel is (bijvoorbeeld het ijzeren staafje terugsturen en dus ruilen voor een ander ijzeren staafje en dan het pakket waaruit het goede staafje komt als ondeugdelijk beschouwen) of een andere oplossing die voor beide partijen tevredenstellend is, meldt men mij opnieuw dat ik de kast of kan terugsturen of dat ik €6 terug kan krijgen. Geen enkele flexibiliteit dus. Erg jammer, want als ik deze hele kast terugstuur en een andere bestel dan heeft dat precies hetzelfde effect...... de klant dus buitenproportioneel belasten zodat deze het ondeugdelijke product niet terugstuurt. Eens maar nooit meer
Slechte ervaring met blokker ik heb een 0 gegeven geen 10 .
Via hun site heb ik (via het account van mijn zoon) een weegschaal en twee pepermolens besteld en betaald. Helaas was in het filiaal in Eersel (het filiaal van mijn keuze) alleen 1 pepermolen beschikbaar. De rest van de bestelling werd door Blokker geannuleerd. Ik heb toen meteen via mijn eigen mail gereageerd dat ik aan die ene molen niets had en daarom de volledige bestelling wilde annuleren. Zelf nooit een reactie ontvangen, maar tot irritatie blijven ze via de mail en telefoon van mijn zoon reageren. Vandaag (21-2) dus maar eens gebeld. Ze vertelden me opnieuw dat ik naar het filiaal in Eersel moet om die ene pepermolen af te halen en daar meteen te retourneren. Alleen dan krijg ik mijn geld terug! Ga ik dus echt niet doen. Maar krijg van Blokker dan pas het geld terug. Blijkbaar is dat de enige manier waarop ze me kunnen helpen.
Mijn irritatie is dus tweeledig: enerzijds kan blokker blijkbaar alleen reageren via mijn zoon (want zijn gegevens stonden bij de originele bestelling) en anderzijds houdt men vast aan de eigen procedures voordat ik mijn geld terug krijg.
Via de blokker dekbedovertrekken gekocht. Na 4 pogingen om de goede te krijgen kreeg ik te horen dat ze mij niet de gevraagde overtrekken konden sturen omdat er " iets" met de barcode was!!!!
Ok jammer dan......dan verwacht je toch je aankoopbedrag terug te krijgen.
Maar nee......wacht nu al bijna een half jaar op mijn geld.
Meerdere keren met de Blokker contact gehad en krijg steeds te horen dat wanneer hun verkooppartner niet aangeeft dat ik mijn geld retour moet krijgen, zij dus geen geld terug boeken.
Met andere woorden....ik kan "fluiten "naar mijn geld!!!
Dus ik raad iedereen aan om NIETS online te kopen bij de BLOKKER......en eigenlijk ook niet in de winkels.
Valt naar mijn inziens onder de noemer: OPLICHTERSPRAKTIJKEN😡
Pan besteld, kwam via verkooppartner na een week.... totaal andere pan.zit nu al 2 maanden op mijn retourbetaling te wachten. Blokker zegt dat de verkooppartner het niet retour verwerkt. Als dat volgens blokker eindelijk gedaan is zegt de verkooppartner over 2 dagen krijg je je geld... blokker zegt nee het duurt nog 10 werkdagen en kan niet sneller. Nou we wachten het af of ik over 2 weken eindelijk mijn geld terug heb.
Bezorging was incompleet. Talloze keren in telefonische wachtrijen gestaan. Mails bleven onbeantwoord. Telefonische beloftes werden keer op keer niet nagekomen. Nabezorging blijft ook na weken uit. Onwaarschijnlijk klantonvriendelijke bedrijf. We zullen hier niets meer bestellen!
Klantenservice komen de afspraken niet na keer op keer.
Ik schrijf nooit reviews, maar de situatie waarin ik nu in zit, is zo belabberd slecht. Denk na voordat je bij Blokker besteld. De klantenservice is totaal niet hulpbehoevend en medewerkers volgen slechts een script.
Op 9 januari 2022 heb ik een Eko Essential Recycler Pedaalemmer afvalscheider - 20 + 9L - Wit (E 65,-) bij Blokker besteld. Na het plaatsen van de bestelling werd ik geïnformeerd dat Vida Bins de leverancier is.
Op 11 januari 2022 krijg ik van DHL bericht dat de afvalemmer bezorgd is bij het Blokker filiaal in Ede aan de Keesomstraat. Het Blokker filiaal heeft aangegeven niets ontvangen te hebben. (Track and trace code zegt van wel.) De klantenservice van Blokker verwijst mij naar Vida Bins. Vida Bins heeft twee onderzoeken bij DHL laten uitvoeren. Beide onderzoeken concluderen dat de afvalemmer daadwerkelijk is geleverd.
De klantenservice van Blokker blijft volhouden dat Vida Bins dit moet regelen. Gek, ik heb een product bij Blokker gekocht en nergens staat aangegeven dat Vida Bins verantwoordelijk is. Blokker weigert een oplossing te bieden. Terugbetaling kan ook alleen plaatsvinden als Vida Bins toestemming geeft. Laat Vida Bins nu zeggen dat Blokker het moet oplossenâ€Â¦
Ik zit nu zelfs te overwegen om de belkosten te declarerenâ€Â¦
Heb 2x gebeld met de klantenservice en gevraagd om een factuur voor de bij blokker gekochte voetenwarmer. Alle 2 de medewerkers waren slecht verstaanbaar. Wordt o.a. veroorzaakt door de verbinding maar ook door de onduidelijke uitspraak. Zo goed als ik uit hetgeen wat ze gezegd hebben, heb kunnen opmaken zal de factuur alsnog gemaild worden. Tot op heden nog geen factuur ontvangen. Zolang ik geen factuur heb kan ik het product niet retour zenden. Ik ervaar de service als zeer slecht. Ga niet meer online aankoop doen bij Blokker.
Nadat ik een wijnkoelkast besteld had werd hij snel geleverd. Maar na het retourneren er van op 27 december heb ik tot eind januari moeten wachten op mijn geld. Ik vind dit een slechte zaak. Heb 3 keer gebeld en de eerste keer werd er verteld dat hij in het retourmagazijn stond, maar nog niet aangemeld was. De 2e keer dat ik gebeld heb lag het verzoek voor terug betaling bij de financiële afdeling, moest nog even een week wachten en dan zou het terug gestort zijn, nou mooi niet dus. De 3e keer werd er verteld dat het geld binnen 1 week terug gestort zou moeten zijn. Nu maar even afwachten of dat dit ook echt gebeurd.
Helaas al 2 weken bezig om een verkeerd geleverde zending van een externe leverancier te ruilen. Blokker doet wel zaken met hen, maar neemt niet veel verantwoordelijkheid wanneer het mis gaat. Antwoorden nauwelijks op klachten.
17 jan 2022 afdruip rek met lekbak geannuleerd via shoppartners was niet meer op voorraad en geld gecrediteerd naar mijn bankrekening en paar keer gebeld met klantenservice de blokker waar mijn geld blijft en eerst 14 dagen terugbetaling geld en moet nog eens 10 dagen wachten en niemand doet iets voor je en komen veel excuses computer storing of website licht er uit en en shoppartners schuift af naar blokker IK VIND DIT VRESELIJK BEDRIJF MIJN ADVIES KOOP HIER NIKS WORDT VAN KAST NAAR DE MUUR GESTUURT EN ZELF 1 STER NOG TE VEEL
Moest vanmiddag in de winkel inloggen. Lukte niet.
Thuis geprobeerd, lukte ook niet. 3 keer een nieuwe code aangevraagd, ook daarmee lukte het niet. Als je klanten wilt irriteren, nou dat lukte wel.
Overigens is Blokker een leuke winkel. Ik slaag er bijna altijd
Op 21-12-2021 een defect product retour gestuurd,op 24-12-2021 een bevestiging van retour ontvangst gehadâ€Â¦na 5 mails waarop niet gereageerd wordt en 2 x bellen,heb ik nog steeds mijn geld niet terug..het is nu 21-01-2022â€Â¦ik snap wel waarom dit bedrijf niet kan blijven bestaan..
Ceo’s zouden zelf eens een bestelling moeten doen en retour sturen,zodat ze zelf kunnen ervaren hoe ze met de klant om gaan!
Onze familie koopt er igg nooit meer iets,liever ergens anders 20€ meer betalen,dan zo behandeld worden!
2e stofzuiger weer binnen 2 jaar stuk, valt binnen garantie dus nu ter reparatie...week verder status winkel heeft stofzuigernog steeds niet opgestuurd...volgens winkel zou het 10 dagen duren maar klantenservice 3 tot 4 week...fijn zolang zonder stofzuiger..
Online iets kopen niet doen! Ze annuleren je order en vervolgens mag je weken op je geld wachten! Klantenservice is zeer slecht te bereiken en ze doen uiteindelijk niets,
Stofzuiger besteld ,zeer snel geleverd.
Wij hebben deze stofzuiger zakelijk besteld de factuur kregen wij niet toegestuurd , 4 keer een mail gestuurd maar geen antwoord ,2 keer gebeld wat ook niet een echt leuk gesprek was brutaliteit ten top.
2 keer de chatbox wat uiteraard ook niets opleverde.
Dit is een klein stukje uit de chat
Zeer gewaardeerde klant , Ik zie dat helaas niet terug. Ik wil verder ook graag de factuur zelf opsturen, maar ben helaas afhankelijk van onze financiële afdeling. Sorry voor het ongemak.
ik vind blokker erg klant onvriendelijk en jagen klanten weg en hun bieden totaal geen mogelijkheid over bezorging diensten en moet zelf oplossing zorgen of contact opnemen met post .nl voor andere dag tegen betaling ...wanneer er opnieuw geleverd kan worden aan huis en bel je klantenservice van blokker spellen ze bandje af en denken niet met je mee en laten klanten kou staan en tevens laatste keer hier iets besteld te heb
Besteld via Blokker.nl. De items zouden binnen 1 werkdag geleverd worden.
Op zaterdag kregen we een mail dat de producten niet afgeleverd konden worden en meegenomen werden naar het filiaal in het centrum van Den Haag. En dat terwijl wij continu thuis zijn geweest en er echt geen bezorger van Blokker aan de deur is geweest.
Later hoorden we vanuit de klantenservice (welke overigens heel slecht bereikbaar is en eigenlijk geen oplossingen biedt) dat er een tekort is aan fietskoeriers dus dat ze niet aan konden geven wanneer de items geleverd zouden kunnen worden. Levering via een betrouwbare maatschappij was dan weer niet mogelijk. Of ik dan maar even naar de stad wil komen om de items zelf op te halen.
Dus... er zijn heel veel webwinkels waar we regelmatig bestellen, maar Blokker is er zeker niet 1 van. Ik zou ook niemand aanraden hier een bestelling te plaatsen.
Koffieapparaat besteld, redelijk snel geleverd, doch zonder factuur die nodig is voor de garatie (5jaar). 2x gebeld , na 15/20 min. In de wacht te hebben gestaan , opgehangen.
Dan maar n email, ondanks belofte om snel te reageren, na dagen nog geen antwoord.
Hier bestellen we nooit meer wat.!!!
Heden middag een Philips Senseoselect die defect is en lekt ter beoordeling bij Blokker Julianaplein 174 Beuningen gebracht, het apparaat is gekocht op 4 mei 2021.
Ik heb aangegeven zo,n type niet meer te willen en bereid was een duurdere te kopen, dat vonden ze oké echter kwamen ze daar op terug. Daar het apparaat een prijsklasse vertegenwoordigd moet hij ter reparatie opgestuurd worden een goedkoper type mocht zo omgeruild worden. De reparatie gaat 3 tot 6 weken duren als het te repareren is echter dat ik al die weken zonder koffiezetter zit maakt ze daar in Beuningen niets uit. Ik ben echt zeer teleurgesteld in deze Blokker in Beuningen en hoop dat jullie als Blokker organisatie voor mij dit simpel en snel willen oplossen. (oplossing Blokker Beuningen tijdelijk oplos koffie nemen echt te gek voor woorden)
Erg slechte klantenservice. Het verhaal wat ze je daar geven komt niet overeen met wat ze zelf op hun website zetten. Erg jammer dit weer van Blokker.
Hebben 16 november via de webshop Jan van Haasteren puzzels besteld. Hebben geen bevestiging ontvangen van de order. Het bedrag is wel via de creditkaart afgeschreven. Als we bellen (2x) zien ze de order en ook dat het betaald is. Vervolgens weer geen mail met orderbevestiging. Weten nog steeds niet wanneer we het bestelde kunnen verwachten.
Blokker komt zijn verplichtingen niet na.
Ze zijn verplicht er voor te zorgen dat ik oude apparatuur kan meegeven aan de bezorger wanneer ik iets nieuws bestel bij hen. De klantenservice weigert dit echter voor mij te regelen. De oplossing: 'Dan ga je toch zelf ff naar de winkel of milieustraat om het weg te gooien'. Blokker laat een zwangere vrouw zonder auto minimaal 3km(!) lopen met een kapotte stoomreiniger omdat ze weigeren hun verplichtingen na te komen.
Pakket is later beschadigt aangekomen.Na een kwartier aan de telefoon kreeg ik eindelijk iemand te spreken maar die kon geen antwoorden geven op mijn vragen...
Via Blokker besteld bij Vida/Xl. Product retour gestuurd. Kreeg na retour 5 mailtjes in 5 dagen van Vida. Waarom wil u het terugsturen, dan willen zij vergoeding betalen als ik het product toch houd. Hoe wil ik het terugsturen. Wil ik gebruik maken van afgiftepunt of moet het opgehaald worden. Na 5 dagen kreeg ik een retourlabel. Nadat product was ontvangen zou ik binnen 14 !! Dagen geld terug ontvangen. Niet dus, contact gehad met Blokker en bleek de automatisch betaling niet te zijn gedaan. Nu moet ik weer 14 dagen wachten op mijn geld. Heb nog steeds niets ontvangen. Slechte webshop.
FAQ (Veelgestelde vragen)
Is Blokker.nl een betrouwbaar bedrijf?
Er zijn 69 beoordelingen geplaatst over Blokker.nl. Gemiddeld hebben zij als cijfer een 4,9 gekregen, waarbij 28% van de recensenten hebben aangegeven dat ze hier weer zouden kopen.
In welke sectoren is Blokker.nl actief?
Blokker.nl is vooral actief in de categorie webshops en daarbinnen gespecialiseerd in de sector(en) warenhuizen , huishouden , koken & tafelen en tuin.
Ik heb alle reviews goed gelezen. Wat nu?
Heeft u een positieve indruk gekregen door de Blokker.nl reviews? Dan kunt u naar de website van Blokker.nl gaan en uw bestelling plaatsen. Zo niet, zoek dan hier verder naar een ander bedrijf. We verzamelen reviews van alle grote bedrijven in Nederland en België.